Lentewandeling GroenXL

01 April 2026

Lentewandeling GroenXL

Een mooie natuurwandeling vlak bij ons dorp. En de weergoden stonden aan onze kant!...

We trokken via het Lachenenbos, waar de voorjaarsflora nu op haar mooist staat, richting de Babbelbeekse Beemden. Onderweg spotten we beversporen en ontdekten we hoe de herinrichting van deze vallei de naburige woonwijk voor wateroverlast behoedt.

Na de boterhammen en koffiekoeken gingen we via de Missestraat terug naar Lint. Een stevige wandeling door bos en in de beekvallei. 🌱

Ga je volgende keer graag mee? Hou dan onze activiteitenkalender in het oog.